Jeg og Kajsa elsker Nordmenn

Juste! Jag och Kajsa hade en djup diskussion idag och kom fram till att norska är så sjukt charmigt! Så jorden runt får vänta för efter gymnasiet bär det av till Norge för vår del, haha. Vi får väl hoppas att alla dessa fördomar om att norrmän bara rensar fisk och går runt i stickade ylletröjor inte stämmer, fast i och för sig kanske jag skulle uppskatta det - jag är ju trots allt 12,5 % norsk så det ligger kanske i blodet.

(Blev sjukt besviken när jag insåg att hårtork inte alls heter fjuneflås utan något så tråkigt som hårtørrer)



Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahahahahaha xD fjuneflås XDXD Kul om det hette det. :P

2009-04-26 @ 16:57:57
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0