Onsdag

Hallå, idag har vi haft idrottdag på Vallen. Det var väldigt roligt, alla som inte var där missade verkligen något kul ska ni veta. Vi var bäst på att heja men priset gick till 8Ma som sög. Vi hade värsta bästa vinnarlåten men vi fick inte göra den för vi vann inte. (Behöver jag säga att 8:ornas var sämst?) Alla var jättesura, hehe. ;)

Efter det åkte jag och Linda hem till mig och duschade och begav oss till stan för att fixa praolapparna. Vi har fått prao på en inspelningsstudio som heter Kingside och det ska bli så sjukt kul! Vi ska mest koka kaffe, gå ut med "studiohunden" och fixa fika men det var jätteballt där och vi är ju två så det blir nog jättebra ändå.

Nu är Helena här och vi ska åka hem till Kajsa när hon kommer hem från konfaträffen hon är på. Blir väl runt nio skulle jag tro och sen ska vi sova där (vi är ju lediga imorn :D).

Det var nog allt, puss. <3

Mysmänniskor <3
Här är dom mysiga människorna jag ska umgås med ikväll. :) <3<3

Kommentarer
Postat av: Kattis

Va!? e ni lediga i morgon? :O aavis ha det roligt, puss puss<3

2008-09-24 @ 20:07:35
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0