Min mattebok och jag

Okej, det var inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara. Och nästa gång är den sista så det är skönt.
Nu ska jag plugga matte hela kvällen för vi har matteprov imorn och jag är inte ens klar med kapitlet (det känns skönt att jag inte fattar något heller, hehe). Vill helst bara sätta mig framför tv:n med kladdkaka och titta på Heroes men eftersom jag har nyttighetsmånad med Linda och eftersom Heroes inte går ikväll så funkar ju inte det. Tråkigt tycker jag.
Tandborste puss! (haha, jag och Kajsa är inte riktigt normala....)

Miniräknare it is 
Miniräknare från Clas Ohlson är grejer det, eller hur Linda? ;D

Kommentarer
Postat av: Emma

Min miniräknare är större än din miniräknare :P <3

2008-09-22 @ 22:16:29
URL: http://alotlikeemma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0