Kladdig kaka

Hej där ute.  Jag har inte varit så bra på att blogga på sista tiden men min dator är så seg så jag orkar bara inte vänta hundra år på att den ska ladda klart. Tänkte vara duktig idag och ladda över alla bilder från kameran till datorn men självklart så dog batterierna precis innan det var klart så det får bli någon annan dag. Det var bilder från bl.a. Falun och från när jag och Kajsa var i stan i lördags och sen hennes överraskningsfest vi fixade. :) Det var mys.

Nu ska jag gå upp och baka en kladdkaka och sen ska jag se på några Gossip Girl-avsnitt jag missat.

Katja
Och eftersom jag inte fick över dom nya bilderna så fick jag leta upp en gammal. Den här bilden är bäst. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

My god, ser ju läskigt ut ju! :O jag är typ för lättskrämd för mitt eget bästa ^^

<3

2008-10-22 @ 07:04:03
URL: http://alotlikeemma.blogspot.com
Postat av: Kattis

Vem är det?? :P

2008-10-23 @ 11:22:46
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0