Andra dagen

Idag har varit mycket bättre och roligare än igår. Vi var där betydligt mer än en timme idag i alla fall, närmare besämt sju. Har mest fått göra ärenden och så. Åkt runt lite här var och köpt en råttfälla, hämtat en mobil och köpt bullar. Vi har också gått ut med hunden och kokat (jääääätteäckligt) kaffe. Jag och Linda är nog världens sämsta kaffekokare, haha. Lyckades samtidigt få hela golvet täckt av vattnet eftersom jag brände mig på kaffekokaren och drog upp vattenkranen på max för att skölja fingret med kallt vatten. Tydligen hade en råtta bitit sönder röret under natten så vi fick torka upp en hel del...
Sen fick vi också se hur de mixade ihop låtar och sånt. De visade en låt med Lars Winnerbäck som tydligen var inspelad där, vilket jag tyckte var mucho ballt. Det tyckte i och för sig inte Linda men hon gillar ju inte Lassemannen så det är kanske därför.
Kul med prao i alla fall!


Kommentarer
Postat av: k.

men jaha! jag trodde att Lasse var där samtidigt som ni var där..! x) <3

2008-10-08 @ 12:31:40
URL: http://kajsaf.blogspot.se
Postat av: Agnes

Nej, sån tur hade vi inte... ;) Så du tycker inte heller att det är ballt längre...? Det är tydligen bara jag som är väldigt lättimponerad, haha. ;D

2008-10-08 @ 18:29:37
URL: http://agurt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0