Laakso

Jag har inte något sådär jättekul att skriva. Inget speciellt har hänt idag, inget speciellt på hela veckan faktiskt. Inte så mycket mer än ett so-prov som gick helt okej och en no-redovisning som inte gick riktigt som jag velat och att jag har sjukt ont i nacken sen vi spelade rugby på jympan och jag blev tacklad, hehe.
Ikväll ska jag vara barnvakt, plugga ännu mer och deppa över att Heroes inte går längre. Och så längtar jag ihjäl mig efter Indien.
Jag+familjen+julafton+nyår+födelsedag+stränder+värme+barnfotafötter+träffa Helena=Bäst! (INDIEEEN! :D)

Här är två sjukt mysiga låtar också. Laakso och Arctic Monkeys är najs! Pussen!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Jaa, vem längtar inteeee!! O_O :P Jag sitter och deppar över att ingen ville följa med mig på aerobics. :P Menmen. Puss

2008-11-06 @ 21:21:08
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0