Helg

Hej gott folk! Helg är najs! Var på gymnasiemässan igår med skolan och oj vad det var jobbigt. Slutade redan vid tolv och jag var helt knäckt av alla valmöjligheter så jag somnade så fort jag kom hem och sov i fem timmar, haha. Ska dit idag igen med mamma för jag har glömt bort vilka som sa vad. Jag kommer ihåg massor av bra saker folk sa men jag kan inte komma ihåg vilka gymnasium de snackade om. Lyckat eller vad? ;)
Och så är ju Emma där och snackar om Enskilda gymnasiet så där måste man ju gå förbi också.
Ikväll ska jag och Linda ut på stan, tihi. Vi ska på bio och se Låt den rätte komma in. Verkar sjukt läskig...
Imorn ska jag köra med pappa och på kvällen blire hockey, haha!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0