Staden

Idag ska jag och min käre far åka och titta på en lägenhet i stan som han kanske vill ha. Vi har varit och tittat på den en gång tidigare och den är rätt fin. Den ligger på Söder och ligger precis vid vattnet. Det vore ballt att bo där,speciellt eftersom jag skulle få åka den blå bussen som det står Sofia på. Jag tror att det är nummer 2. Det vore mysigt. Haha.

Det tråkiga om vi flyttar dit är i sånna fall att det bara är en tvåa, och jag skulle få en garderob att bo i. Haha, vad hemskt det där lät. Nej, men det är en ganska stor garderob. Så stor att jag skulle få plats med en säng och ett nattygsbord, typ. Kanske inte jättekul, men det funkar väl.

Nästa vecka ville de hade svar om vi skulle ha den eller inte så nästa vecka vet jag. Jag hoppas ganska mycket på att vi ska ha den, även fast jag kommer att sakna vårat hus sjukt mycket.

Nu hinner jag inte skriva mer för nu ska vi tydligen åka.
PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: Emma

Söder är himlans bra ;) kärlek

2008-05-25 @ 16:54:57
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: alessia

NÄE AGNES!! SUPERLYLLOS DIG! JAG KOMMER ATT BO HOS DIG ALLA DAGAR FRAM TILL SOMMARLOVET.
söder och allt ...
puss

2008-05-25 @ 18:39:45
URL: http://alessiarosi.blogspot.com
Postat av: LUVVS

ÅÅH va kuuul! :D är det bra där hemma? sitter på hotellrummet, saknar er :)

2008-05-29 @ 22:54:14
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0