Madame Göransson


image280

Idag har jag och Helena varit Madame Göransson. Det blev rätt flummigt, haha.
Det ägde att vara tillbaka i skolan. Faktiskt. I och för sig hade vi inga lektioner idag så jag antar att det inte kommer bli lika kul imorn... Vi var på Statsmuséet till lunch och sen åkte vi tillbaka till skolan. Efter lunch skulle vi bara ha en lektion till, men vår no-lärare var sjuk så vi fick håltimme. Då åkte jag och Linda till Stinsen och jag köpte ett par blommiga ballerinaskor till mig själv och en morsdag-present till mor min. Jag och Linda räknade ut att jag har köpt dricka för 78 kronor och Linda för 83. Bara idag... Det var rätt mycket, tyckte vi.
Ikväll så ska jag och Linda kanske åka och titta på en musikal någonstans. Rubecksskolan tror jag att det var... Det blir kul.

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Kattis

Bra att du mår bättre nu! :)
haha, visste du att Flummig betyder att man är påverkad av knark!? xD Haha, visste inte det förrut.:$
Puss och kram

2008-05-25 @ 12:39:57
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0