Funny

Min hals är död. Min näsa är död (och jätteröd). Och nu har jag ont i magen också. Det suger att vara sjuk. Fast jag kan inte låta bli att vara glad för om en halvtimme börjar LOST. Det är mysigt.

Jag fick veta en lite rolig grej av Kajsa för ett tag sen. Jag klagade i måndags till min svenskalärare och sa att vi alltid fick så tråkiga uppgifter (kanske inte det bästa att säga när det är typ en vecka kvar innan de sätter betygen, haha) och frågade om inte vi kunde göra någon uppgift som liknade de vi gjorde förra terminen. Den ena var att man skulle skriva en text ur ett djurs perspektiv och den andra var att man utförligt skulle beskriva ett Singoallakex. I alla fall så sa hon att det inte var någon dum idé och sa typ "ja, jag vet! Man skulle kunna skriva en text ur ett småkryps perspektiv... En fästing eller en broms eller nåt." Och jag sa typ "ja, varför inte?" för det lät ju inte sådär jättetråkigt. (A) Och sen gick jag hem och blev sjuk.
Idag hade tydligen vår lärare berättat för klassen vad vi skulle göra och hade sagt att det var min idé. Enligt Kajsa blev alla sjukt arga på mig. Hahaha! Nu vet jag inte om jag vågar gå till skolan imorn, även om jag blir frisk. Haha! Det är visst bara jag som gillar svenska på det där stället...

Och så en till bild från Åland...

image279
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0