Uppdatering

Lite uppdatering. I torsdags sov jag och Elin hemma hos Lisa. Vi badade i deras utomhusbubbelpool, spelade guitar hero och kollade på film. Sen på fredagen hann jag vara hemma i typ en timme innan jag och Emulen skulle till stan. Det var mysigt. Vi fikade på Waynes och hälsade på hos min storebror och hans tjej. Jag köpte inget. Det enda jag ville ha var The Kooks-skivan och det fanns bara en kvar och den norpade Emulen. Men jag ska få låna den av henne så det gör inget. Sen åkte vi hem och jag var hemma i ungefär en timme och sen åkte jag iväg till Luven. Där åt och sov vi och så gjorde vi lite annat också. Och nu kom jag hem. Jag ska lägga upp lite bilder sen om jag orkar, fast jag antar att jag är tvungen för annars blir väl Luven sur, hehe. ;)
Pusshej

image252
Foto: Jag (Lenalus sitter modell ^^)

Kommentarer
Postat av: LUVVS

hahaha aa you better göra det agurt! XD (a)

2008-03-29 @ 13:57:02
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0