Skärtorsdag

Hej. Idag slutade vi efter lunch eftersom vi var klara med våra elmotorer (min funkade faktikst!). Jag och Linda åkte iväg till Väsby centrum  för Subway-mannen hade sagt att vi skulle komma då. Men han var inte där. Då vart jag och Linda sura. Sen gick vi runt där och provade kläder och letade praoplats till Linda. Sen drack jag en Chai-latte på Waynes coffee (som förresten har öppnat i Stinsen också fick jag precis höra av Kaj). Det var gott. Sen åkte jag och Lindan hem. Vi hade väldigt roligt åt ingenting. ;)
Nu är det snart träning men jag orkar inte gå. Jag sitter och hoppas att den ska vara inställd pga dålig plan eller något. Gud vad jag är dålig på att träna. Efter det (om jag nu orkar pallra mig iväg dit) ska jag vara barnvakt. 19.00-02.00. Känns ju sådär lagom kul. Men jag överlever kanske. I sånna fall ska jag titta på ett program där Håkan Hellström ska vara med på ikväll! :D Det ska bli kul. Puss och hej.
image248
Såhär snygg är jag förresten när jag dansar, haha! Den här tog jag ur Luvens bilddagbok. :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiih! Waynes coffee i stinsen! lyckan är komplett. nu finns ju nästan alla butiker man behöver. eller kanske inte alla, men flera :)

2008-03-20 @ 15:41:21
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: LUVVS

WHAAAAAAAAAAAT?! hon vägrade säga vilka affärer och sånt som öppnat XD WOW VA BALLT! :O Agurt vill du pallra dit med mig under lovet? sneeela beeelaa? (eller snela agurt kanske ^^).
Dom har typ öppnat en affär där jag ska köpa en gitarr (eller ja hur det nu stavas liksom xD), sen massa mer! AAAAAH JAG FÅR DAMP! grrrrr XD

2008-03-20 @ 18:07:53
URL: http://gummiisula.blogg.se
Postat av: Kattis

Jag som trodde ni skulle komma på middag idag... :(
Aja, har ändå ridkurs i morron... vi ses väl under påsklovet iaf, lr nått sånt. :)
Puss

2008-03-20 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0