Sånna här dagar tycker jag om

Jag är klar med so/svenska-arbetet. Just nu dricker jag en kopp te och äter sånna där jättegoda skorpor med mandlar i. Jag fick alla rätt på matteprovet och om en kvart börjar Anna Pihl (ja det är bra, haha). Livet leker helt enkelt, haha. Jässjässjäss. Och på torsdag är det påsklov! :D Antingen ska jag till Åland eller så ska jag med Emulen till hennes land några dagar. Och så ska jag vara hemma och ta det lungt och vandra runt i tygskor. Tygskor är bäst. Jag tror att det var allt. Förresten har jag hittat ett spel som heter Agnes ll. Det är lite kul.... (a) Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppashoppas att du följer med till landet. Annars blir jag väldigt ensam där ute i skogen .. ;)
puss

2008-03-17 @ 20:50:44
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0