Påååskloov! :D

Jajamänsan. Påsklov är grejen! Gud vad det är skönt att få sova hur länge man vill på mornarna (även fast det inte blev så länge idag med tanke på att jag kom hem halv tre igår natt). På lovet ska jag först åka med Emulen och CO till hennes land. Det är meningen att vi ska åka imorn så idag ska vi träffas och köpa godis och jag har för mig att vi skulle baka en kladdkaka också. Fast jag vet inte. Jag och modern ska kika in Stinsen idag (waynes coffeeee!) och så ska jag köpa några tidningar som jag och Emulen kan ha som tidsfördriv när det är alldeles kallt och snöigt där borta (vart det nu är, haha). Sen när jag kommer hem har jag inget speciellt inplanerat, förutom att jag och Linda ska till stan, jag och Elin ska gå och se Sweeney Todd, åka med Luven till Stinsen, jag och Kaj skulle också till stan någon dag har jag för mig och så kanske jag skulle träffa Andrea någon dag också. Får se får se. Det blir mysigt i vilket fall som helst. Och jusste, så ska jag vara barnvakt några dagar också. Och på måndag ska jag och Linda åka en sväng till väsby och se om den där Tompa kan vara där någon gång. Fast är det inte röd dag på måndag? Jag har för mig det. Och då är väl allt stängt? Eller ingen jobbar ju i alla fall... (A) Den där Subway-tjejen sa att vi skulle komma då i alla fall men vi börjar tro att dom driver med oss. Jag menar, dom sa ju att vi skulle kommit i igår och så var han inte där för att han var, som hon sa,... lite trött? Jajajajaja.

Förresten kan jag berätta om min helsjuka dröm från inatt, eller imorse, eller nåt. I alla fall var det såhär:

Jag var Måns Zelmerlöv (hur det nu stavas). Eller rättare sagt jag var mig själv men alla trodde att jag var honom. Jag såg ut som mig själv och allt men alla kallade mig Måns och plötsligt fick jag veta att jag skulle vara med i Melodifestivalen samma kväll. Jag kunde inte låten eller något men det brydde inte jag mig om (hur sjukt är inte det liksom? Tre miljoner tittare och man bryr sig inte om att man inte kan låten?). Sen fick jag i uppdrag att hålla ordning på en Teletubbie som inte fick bli blöt i öronen. Den var blå och jag bar runt på den och blåste den i öronen i flera timmar. Hur som helst så var det besämt att alla deltagarna skulle vara hemma hos min pappa (alltså hos min pappa, inte hos Måns pappa). Och när det bara var en halvtimme kvar tänkte jag precis gå in och duscha och tvätta håret men då fick Teletubbien vatten i öronen så jag var tvungen att gå dit och torka dom och då smet en annan deltagare in på toaletten. Jag var helt knäckt och tänkte att jag inte skulle hinna tvätta håret innan melodifestivalen. Men sen kom hon ut och jag hann hur som helst och sen så stod jag där på scenen och gjorde kullebyttor i massor av röda och blåa och gula och gröna och rosa strålkastare. Det gick bra och efteråt kom dom fram och sa "Nämen Måns vilket bra framträdande! Sådär bra har vi aldrig sett dig förut." Jag vart jätteglad och gick in i Greenroom (hahahaha) och sen blev det omröstning. Det slutade med att jag kom tvåa och den blåa teletubbiesen kom etta. Snacka om att jag blev sur, haha.
Det var en lite udda dröm.

  

image249
Är vi inte lika? x)

Kommentarer
Postat av: Emma

HAHAHAHA! Shiet, vilken udda dröm! :)
puss

2008-03-23 @ 15:37:08
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: LUVVS

hahah vilken dröm! XD
jag var försten åp footloose i fredags, där är ju måns med! :P jag har alltså itne träffat honom antarjag, men sett honom eftersom han spelade " the bad boy" killen xD

2008-03-23 @ 16:15:55
URL: http://gummiisula.blogg.se
Postat av: Katja

HAHAHA XD Skönaste drömmeeen!! xD Jag as garva xD

2008-03-24 @ 09:52:47
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0