Lördag

Idag fyller min mormor 79 år. Hon har lovat att hon ska bli hundra år. Minst. Jag hoppas att hon blir äldst i världen. Det vore lite coolt.
Grattis till min mormor i alla fall!
Förresten hörde jag att forskare håller på att lösa "gåtan" varför man åldras. Det är lite ballt. Då kanske man kan bli sådär 200 år. Vore inte det coolt? Jag menar 135 års pension när man kan göra vad man vill. 135 år. Fast i och för sig kanske man inte får pensionera sig förrän man är runt 165 eller nåt i sånna fall. Det vore ju inte så himla kul. Vara tvungen att jobba i 165 år, vem vill det liksom?

Jag vill köpa Guitar hero. Det är så himla kul, haha. Fast då måste man köpa typ Playstation eller Nintendo Wii till så att man kan spela det. Det hade inte jag räknat med. (A) Kajsa berättade det för mig. Hon är lite av en spelnörd faktiskt, haha. I alla fall så får jag ge upp det där med Guitar Hero´t. För det verkar som att den där saken man skulle spela det i (höhö) var jättedyr. Typ 3500. För att spela ett spel. Blööööööööörp. Jag får åka hem till Kajsa jätteofta, helt enkelt. (A)
Nu ska jag lyssna på Håkan och dricka te. Ciao allesammans. (och så en till bild på ett ljus, höhö)

image253
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: LUVVS

haah myysigt där ^^ föresten, jag skulle nog inte vilja bli typ 170 år gammal, för tänk om man inte kan gå efter man har fyllt 100, fy va jobbigt liksom XD bilder? (a) nymmnymm pless hhööhö XD

2008-03-29 @ 18:10:25
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0