Idag är jag världens lyckligaste

Vår brevlåda är brun. Den är ganska ful och har ett guldigt nummer 14. Idag gjorde brevlådan mig till världens lyckligaste. Jag var på väg ner till stationen för att hämta upp Helena som kom med tåget och jag fick för mig att kika efter i brevlådan. Där på botten låg det ett brunt litet paket från Bengans skivaffär i Göteborg. Snacka om att jag blev glad! Jag var tvungen att ringa till Kajsa och skrika lite. Jag tror inte Kajsa blev lika glad som jag, haha. Speciellt inte när jag skrek. I alla fall så är skivan bäst bäst bäst! Den är så otroligt bra att man får ont i magen. Bäst är Kär i en ängel. Håkan sjunger den till sin flickvän och den är så himla söt. Jag måste bara skriva av en bit av texten för att den är så söt att man kan dö.

Jag är kär i en ängel
Hon ser rakt igenom mig
Och det verkar som solen aldrig når
längre än dit min Natalie går

Så gulligt att jag var tvungen att ringa till Kajsa och läsa upp det, haha.
Håkan Hellström är bäst. Jag älskar Håkan Hellström. Jag älskar dagen idag.
Och inte nog med det - världens bästa Helena har varit här idag och om två timmar börjar Lost. Jag är så glad att jag får ont i magen. Tjiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!


image251
Den här fina bilden tog Helena
på en blomma i mitt rum när vi satt
och lekte med min kamera. Pusshej

Kommentarer
Postat av: LUVVS

AH! BUENO BUENO! Yo no fanático de Håkan ect. :/ desafortunadamente. Pero bueno de tú Agurt! :D y Kajsa por supuesto :D

jag vet att jag inte äger på spanska, men ändå (a) XD

2008-03-26 @ 20:58:09
URL: http://gummiisula.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, gud vad kul! :) kan nästan höra dig skrika i huvudet, läskigt va?
puss

2008-03-26 @ 21:41:29
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0