Hemma igen

Nu har jag kommit hem från Emulens land. Det har varit jättemysigt. Vi har mest druckit te och svullat i oss bullar och glass och choklad så jag är helt uppsvälld just nu... Hehe. Och så har vi grillat korv i den öppna spisen och varit ute i snön. Det var massor av snö där uppe. Nu vet jag också vad det heter. Eller rättare sagt, jag tror att jag vet vad det heter. Östhammar var det nog. Vilket minne jag har, haha.
På vägen hem spelades det en ny Håkan Hellström-låt på radion. Jag blev jätteglad och var tvungen att skicka ett sms till Kajsa och tala om det. Det var den här nya Varför ska vi döda varandra-låten. För en lång lång tid.
Om tre dagar har jag För sent för edelweiss i min bokhylla. Jäss! Jäss! Jäss!

image250
Emulens hund är en söt en. Han är inte så läskig som han ser ut.  Och så kan jag tala om för er att  Emulen är världens bästa. <3

Puss och hej

Kommentarer
Postat av: Emma

Naw, du är också världens bästa! Och min hund är världens finaste! sicken tur jag har, alltså :)

2008-03-23 @ 16:42:33
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Katja

Vilken fin bild. :) Hmmm... han gör ganska konstiga låtar tkr jag... xP aja, Saknar dig Agurt. Puss och hej

2008-03-24 @ 09:49:13
URL: http://kattjis.blogg.se
Postat av: LUVVS

Agurt asså när kan du åka till stinsen? jag blir galen XD höhö skojja bara, men tycker om att veta (a)

2008-03-24 @ 19:46:34
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0