Hejhopp

Det här var Kajsas fel, haha.

SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD:
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? - jaosan.
2. Är du lycklig? - jaosan. Eller varannan dag kanske... (a)
3. Är du uttråkad? - Antagligen eftersom jag gör det här.... Hehe. Nämen, jag brukar inte vara det.
4. Är du ledsen? - Inte just nu, inte idag. Inte den här veckan. Men ibland händer det ju.
5. Är du italienare? - Haha, är det Alessia som har gjort den här saken eller? x)
6. Är du cooling? - Jäss!
7. Är du från irland? - Okej det var nog inte Pallen i alla fall....
8. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - fortfarande... äh... Dom har aldrig varit gifta.

ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jag brukar svara ja på den frågan så jag skriver väl jajamänsan att det gör jag. Fast jag vet inte...
2. Har du någon gång blivit sårad? - nej inte vad jag vet. Gaha.
3. Har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt? - Hahah. Maybe in my dreams. Vad vet jag.
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom? - Jääässs.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Men vilka obehagliga frågor. (a) Hahahahahahhaa.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Jag fick en lapp en gång. (A) Fast man kan ju inte veta säkert, den är ju hemlig. ;)
7. Är du kär? - Littegranna kanskekanske.
8. Vill du gifta dej när du blir stor? - Si, claro! Voy a tener diez hijos. Det ni.

10 TVÅ ALTERNATIV
2. Hår eller ögon? - Ögon är en sån där favorit. Bruna ska det vara.
3. Katter eller hundar? - Både å.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - få bästa vänner hellre. (och så helst jättemånga "vanliga" kompisar också dåra. :P)
5. Tv eller internet? - Oj. TV kanske då.
6. Coca-Cola eller Pepsi? - Nada.
7. Utekväll eller romantisk hemmakväll? - Både å!
8. Pengar eller lycka? - Både å. Man kanske blir lite lyckligare av att ha pengar? Gaha. Fast annars så säger jag väl lycklig då.
9. Dag eller natt? - dag då
10. Msn eller mobil? - Mobil. Jag är nästan aldrig inne på msn. Det är nästan så att man blir lite chockad själv. ;)

TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? - Jaaaaa. x) Fast jag var åtta. Jag hade ena benet utanför fönstret när dörren öppnades. Jag har aldrig varit bra på sånt där. ;)
2. Brutit ett ben? - nej
3. Gjort nåt du ångrar? - Claro!
4. Hoppat Bungee Jump? - Nämen det vore kul. Kanske.
5. Ljugit för någon du tycker om? - Jaaaaa. Fast inte om något stort. Typ bara att maten smakade gott och att jag visst tycker att den där tröjan var fin. Fast inte så ofta. Kanske nån liten gång. Pytte.
6. Ätit en hel tårta? - hahhahaha. nej.
7. Gjort bort dig offentligt? - Jao, men Luven verkar ju vara värst. :P <3
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - Ja. Fast det var länge sen.
9. Gråtit när ett husdjur dog? - Jamen visst.
10. Velat försvinna? - Jamen visst.

SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde? - Jag har inte pratat i telefetonen hela dagen. Oh shit! Så det måste varit igår. När pappa ringde från Thailandet kanske.
2. Telefonsamtalet du fick? - Men det var ju det jag trodde att jag svarade på i förra frågan... Men ååååååh.
3. Personen du var med? - Alla människor i skolan. Fast sist var det ju Hanna och Kaj på bussen.
4. Roligaste grejen som hänt? - senaste roligaste grejen som hänt? äH... Jag läste en blogg som var kul.
5. Personen du smsade - Lisua kan det nog ha vart. Jag tror att det var något om träningen, och någonting om åland och någonting och något spa.
7. Du skrev till på myspace? - Jag är liksom inte så insatt i Myspacet. Fast ibland lyssnar jag på musik där.
8. Du kommenterade? - Lisens blogg. Nej vänta. Det var en Josefin i häggvikskolan som undrade vilken kamera jag hade. Så jag svarade i en kommentar i hennes blogg. Det ni. ;)
9. Du tillbringade natten med? - Hahahaha. Okej, det var kanske inte så kul.
10. Du kramade? - Helena är en kramgo sak. Henne kramar jag hela tiden så det är nog mycket möjligt att det var hon.

Ingen läser listor. Det  gör inget. ;) Nu ska jag göra middag till moi self. Jag är ju ensam ikväll. Jag ska baka en kladdkaka som jag ska äta framför Lost. Fast bara för att det är så synd om mig som är ensam. Haha.
Puss och kram och allt det där.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar 2: Aha okej! höhö ;D

2008-03-05 @ 18:36:02
URL: http://meandmystyle.blogg.se/
Postat av: Emma

Borde jag baka en kladdkaka (med tvillingägg) och äta ensam framför Grey's?

2008-03-05 @ 19:28:05
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0