Fredag :D

Hahahahhahahaha. Det känns som att jag har skrattat väldigt mycket idag. Jag har ont i kinderna och i magen. Allt förutom engelskaprovet har varit kul så det är ju kanske inte så konstigt. Provet gick dåligt, om ni undrade.
Jag och Linda är balla. Vi har gjort ett klädmärke som heter HolMelin och M:et är en krona (jag är Holm och Lindan är Melin). Det är asballt och vi ska sy kläder har vi bestämt. Och vi har lovat att vi ska göra det också, precis som med allt annat vi också har bestämt, haha. Som att vi ska åka till Danmark och lära oss att snacka danska (för det är så roligt att man får kramp i magen), sy kläder (och sälja dom i Danmark, haha) och så var det nåt mer... A jusste, vi ska sjunga hos en sångpedagog för att bli bättre på att sjunga. Det blir mysigt.
Och förresten har vi fått nya matchkläder till fotbollen. Dom är jättefula.

Puss och kram

image206
Luven är en mysens typ! :D <3

image207
Bara så att alla vet så har jag och Kaj likadana tofflor. ^^ <3

Kommentarer
Postat av: LUVVS

Åh, asså ibland känner man sig så sexig! (nooot XD)
*snyft*, saknar långt hår (ingen annan verkar märka det, utom du då agnes XD, att jag har klippt mig, mitt hår är SÅÅÅÅÅÅ mycket kortare, tycker jag XD)

2008-03-14 @ 23:45:24
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0