En tripp till tandläkarn

Tralalalalalalalaaaaaaa. Nada hålos, y nada tandställningo! Estoy muy glado! Och för Kajsa (som inte är så bra på spanska eftersom hon valt franska och eftersom hon ibland brukar läsa min blogg tror jag bestämt) kan jag tala om att det betyder inga hål och ingen tandställning. Jag är mycket glad. Eller det skulle i alla fall betyda det. Och inte nog med det; tandläkaren tyckte att jag hade ett charmigt leende. Hahahahahahahahahahahahaha! Creo que el esta muy divertido (no estoy tanto bueno en Español pero no me importa lo que mi dentista cree que yo tengo una sonrisa muy encantador! Hahahahahahahahahahaha! Gud vad det är roligt att gå till tandläkarn! Hahahaha.

Kommentarer
Postat av: LUVVS

höhhöhöhö det visste du inte va! XD

2008-03-19 @ 19:56:10
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0