Ålandet

Nu ska jag packa. Borde ha gjort det för jättelänge sen men jag har inte orkat. Imorn klockan fyra åker jag med fotbollen till Åland. Åland är kul. Fast jag tror att jag har sträckt mig i höften. Hur nu det har gått till.
Idag har jag tränat förresten. Eller rättare sagt; jag skulle ha tränat. Vi hade ingen no och eftersom det var enda lektionen efter lunch slutade vi klockan tolv. Det var lite ballt eftersom vi bara hade haft en lektion den dagen (vi var på rudbeck också). I alla fall så åkte jag och Lindan (som förresten fyller år idag) till Väsby centrum. Vi skulle snacka med Tompa på Subway men han var inte där. I alla fall så var jag tydligen jättetrött när jag kom hem för jag somnade. Och sen så sov jag tills jag vaknade (intelligent som man är) och såg att klockan var fem över. Jag antog att den var fem över fyra (har ingen aning om varför) och eftersom träningen börjar halv fem så fick jag lite bråttom. Jag och Elin skulle träffas tjugo över vid korsningen men hon var inte där så jag gick hem till henne istället. Då öppnade hon med vanliga kläder och sa typ "oj jusste, vi har ju träning". Fast sen tittade hon på klockan och såg att den var halv sex. Duktigt av mig liksom. Så vi hade missat en timme på träningen (fast Elin skulle i alla fall inte vara med för hon skulle plugga till en prov imorn), fast jag och Elin gick dit i alla fall. Såå, jag har tränat en kvart idag. Gud vad jag är bra. Haha. Ciao.

GRATTIS ELIN OCH LINDA SOM FYLLER FEMTON IDAAG! :D <3 Och så var det någon mer som fyller år som jag har glömt bort. Fast jag tror att det var någons kompis... Eller farbror eller nåt så det gör inte så mycket. ;)

image204
En stycken Linda. <3
image205
En stycken Elin. <3

Kommentarer
Postat av: ida

Ha så kul ;)

2008-03-06 @ 21:50:24
URL: http://idahaga.tjejsajten.se
Postat av: Josiee

natti sötnos:)

2008-03-06 @ 23:52:47
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: LUVVS

hahahaah, du hade kul på Åland hörde jag! :D

2008-03-10 @ 18:00:46
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0