Otur

Idag har jag haft världens otur. Eller så har jag kanske bara varit ovanligt klumpig.
Det började när jag stod i badrummet med rakhyveln i handen. Jag vet inte riktigt vad som hände men jag tror att jag glömde bort att jag hade den i handen och tog ner armen. Jag kände hur den stötte emot höften men det gjorde inte ont så jag tänkte inte mer på det. Efter ett tag känner jag hur det svider sjukt mycket. När jag kollar efter vad det är så rinner det blod från höften. Seriöst, hur lyckas man skära sig med rakhyveln på höften?

Sen hade jag sjukt bråttom och sprang runt i huset för att hitta något att ha på mig. Då var det typ en kvart kvar innan mitt tåg skulle gå så jag var sjukt stressad och sprang in i tvättstugan. Vi har ett rött draperi framför dörren som är gjort av massor av långa trådar. Det sprang jag igenom med världens fart och plötsligt så rycker det till i halsen och jag tappar typ andan. Då hade några trådar bildat en knut längst ner. Så nu har jag ett rött strypmärke på halsen. Och ett skärsår på höften.
Det är nån däruppe som inte gillar mig.

(Fast i och för sig har det var skolavslutning idag så jag antar att dagen var rätt bra ändå. Förutom att det var Kajsas sista dag såklart! :/ )

Helena, jag, Linda, Kajsa och Karro solar.
Det här är en bild från Louvisas bilddagbok som hon tog på lunchen idag när vi låg nere vid vattnet. Om ni undrar så är det jag som ligger utslagen i Helenas knä. Alltså med blommig kjol till vänster. Pusshej

Kommentarer
Postat av: LUVVS

Ja alltså hur lyckas du göra allt det där? :o

själv tycker jag dagen var rätt så bra :P Man kan väl säga att din morgon sög ganska mycket med tanke på all otur. Men dagen ägde väl? :D:P (utom att Kajsa ska sluta :()

2008-06-05 @ 23:13:03
URL: http://gummiisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0