Tisdag

Hej alla glada.
 Idag fick jag mitt nya sim-kort så f.o.m. imorgon kommer ni att kunna nå mig på mobilen igen. Samma nummer och allt. Jag ska få farmors gamla mobil. Eller ja, snarare nya. Hon har haft den i en månad och förstår den inte alls så hon ger den till mig. Fint ska det bli. Det har känts helskumt att inte ha någon mobil.

Idag har jag, Elin och Lisa varit på Bonäsbadet i Stäket och grillat. Vi gick av vid busshållplatsen McDonald´s och gick därifrån. Jag tyckte att det var lite ballt att att de har en egen busshållplats, men i och för sig har ju jag en egen väg. Och ett berg. Och en lund. Kung Agnes väg. Agnes berg. Och Agnes lund.
Det regnade när vi skulle grilla så vi gömde oss bakom ett hus. Efter blev det sol och varmt och då badade vi. Eller Elin och Lisa badade, jag plaskade med fötterna.

Ikväll blir det hem till Lisa för att titta på film och tälta. Jag och Elin ska gå ner och hyra någon strax. Vi vill se den där The Tracey Fragments med Ellen Page. Hon som är med i Juno, ni vet.


Kommentarer
Postat av: Kattis

Du har oxå en egen paj väl? (aa) Agens paj? mhihi x)<3

2008-06-25 @ 21:28:50
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0