Mer bilder

Fler bilder från Ljusterö. :)

Alla förutom Linda. Det blev lite skumt med blixt.

Vi väntar på båten. Alla runt omkring oss trodde att vi var från NY, haha. Eller vi trodde i alla fall att dom trodde det. (A)
Haha, det blåste en del...

Någon (Kajsa, Linda?) hade väldtigt kul och zoomade in mig och Helena.


Helenalus är fräknig och fin.


Kajsa. <3


Karro. <3


Karro och Louvisa. <3


Lijanen var kul. Fast jag kan inte uttala det. Jag säger hela tiden linjalen.


En groda döptes efter Linda. Den fick heta SnutteLinda.


Luvvs. <3


NY-tönt.


Fler NY-töntar.


SnutteLinda igen. ^^


Jag somnade på Helenas axel ett tag. Popcorn-påsen la Linda dit när Kajsa skulle fotografera.


Kvällsbad.

Och några bilder som Luven har tagit. Hoppas att det var okej att jag snodde dom. (A)


Studsmatta. Haha.


Dubbelcykeln var kul.


Alla plus en till.


En stycken badring.

PUSSHEJ

Kommentarer
Postat av: LUVVS

jo det var okej :D jag tog från dig (a)

HAHAAH LINJALEN! XD

2008-06-09 @ 23:02:50
URL: http://gummiisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0