En sommarlovsonsdag

Jag har köpt min iPod nu. Den är jättefin. Fast i silver. Jag hade velat ha en rosa. Eller lila. Men om man skulle ha 4 GB så fanns det bara silver, och 8 GB kostade 500 kr mer. Försöker ladda ner en senare verition av iTunes för det jag har funkar tydligen inte...
Det går inte så jättebra, faktiskt. Antingen är vår datorn muppad eller så är jag väldigt oteknisk. Både och kanske.

Jag och Linda var i kista idag igen. Vi vaknade av väckarklockan halv tio och efter att vi duschat, ätit frukost och gått ut med hunden så åkte vi. Först träffade vi mamma som skulle betala min iPod (för att jag fick så bra betyg (a)) och sen gick jag och Linda och åt lunch och strosade i affärer. Efter det gick vi till ett ställe och jag tog den sista sprutan i en vaccination. Den där livmoderhalscancer-vaccinationen. Så nu är det klart. Bra.

Senare ska vi åka över till min låtsasfamilj och äta middag för min bror på låtsas har gått ut nian och det är tydligen värt att fira. Det blir fint. :)

Puss och kram

- Och efter att jag blivit lite påmind så kom jag på vad jag ska göra på lördag. Först ska jag på barndop i Örebro på dagen och på kvällen ska jag titta på matchen, såklart. Fast vad jag skulle göra på söndag kommer jag fortfarande inte ihåg. Och herre gud, jusste! Nu kom jag på det. Vi ska ha visning på vårat hus. Eller ja, på pappas hus. Vi önskar båda att ingen kommer vilja ha det. Helt sjukt, jag vet, men så är det. Haha.

Kommentarer
Postat av: Luvvs

Vaa varför hoppas ni på att ingen ska vilja ha det? :P

2008-06-12 @ 12:59:17
URL: http://gummiisula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0