Cosmonova

Om tio minuter ska jag gå och hämta Ella som jag ska barnvakta idag. Vi ska på cosmonova har vi bestämt. Det blir jag, Ella, Kajsa och hennes lillasyster Malin och vi ska se Mumier. Det ska bli kul. Det blev inget med Skansen eftersom det ska regna idag, vilket jag och Kajsa tyckte var tråkigt eftersom det är Pippi Långstrump-dagen där idag. Och sånt är ju alltid kul. (a)
Är hemma igen vid sex ungefär.

Pusshej

Förresten är det nu nästan helt bestämt att jag och Lisa ska till London i sommar! Vi ska bara boka flygbiljetter så är det klart sen. 10-14 augusti är vi alltså i London och shoppar och fikar och går runt och AAAAAAAAAHH! Gud vad kul det ska bli! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0