Trååk.

En sån där lista igen. Jag borde verkligen göra no:n och engelskan men jag orkar inte... Jag får göra den ikväll när jag är barnvakt och barnen somnat. ;)

Det bästa som hänt dig: Äh... Typ allt har varit bra. Jag säger väl när jag föddes då.
Det bästa som hänt dig idag: Allt har varit bra idag.
Det snällaste någon har sagt till dig: Att jag är världens underbaraste. (A)
Det snällaste någon har sagt till sig idag: Äh.. Typ, vilken fin klänning. Eller kanske vilka fina stövlar. Ja, både och.
Det roligaste du gjort: Någonsin... Äh, massor av saker. Kanske nån gång när jag var utomlands. Eller nåt sommarlov.
Det roligaste du gjort idag: Varit i skolan.. Haha. Nämen typ träffat alla gulliga människor där i alla fall. Och så var det skoj när jag kom upp på morgonen och hör pappa sjunga en mysko veriation av "Rehab".
Den bästa komplimangen du fått av en kille: Du är den vackraste jag någonsin sett. (A) Då var jag glad i flera dagar efter det.
Den bästa komplimangen du fått av en kille idag: Äh... Alltså jag är inte direkt bortskämd med sånt där... ;)
Det godaste du vet: Chailatte och kladdkaka.
Det du gillar bäst på din kropp: Mina ögon.
Det du gillar sämst på din kropp: Var ska jag börja?
Det du gillar bäst med din personlighet: Äh...
Det du gillar sämst med din personlighet: Äh...
Snällaste personen du känner: Alla jag känner är snälla.
Elakaste personen du känner: Som att man skriver det här.
Den du helst vill ha med dig till en öde ö: Haha. Håkan Hellström. För att han är så cool och så bra. Fast kanske inte. Men någon kul person i alla fall.

Och så kan jag väl ta en till medans jag ändå håller på... (A)

JAG ÄR:
Blyg: Ibland.
Smart: Jajamänsan. (a)
Långsam: På morgonen är jag jätteseg.
Stressad: Varje morgon eftersom jag är så seg och kommer på att jag ska gå om fem minuter när jag sitter i pyjamasen och äter frukost.
Tålmodig: Knappast.
Djup: Haha, jomen det är jag väl.
Öppen: Jag vet inte. Jag hoppas det.
Ärlig: Ja.
Positiv: Ibland. Eller ja, typ realist, eller nåt.
Rolig: Äh... Ibland kanske... ;)
Ansvarsfull: Tycker jag.

JAG HAR
Svikit en kompis: Har jag säkert, men inte medvetet.
Förlorat en bästa vän: Jamen det har jag väl. Eller kanske inte sådär abrupt (?) men typ glidit isär liksom. (a)
Sagt att jag älskar en kompis: Klart.
Sovit med en killkompis: Jaa...
Sovit med en tjejkompis:
Jaa...
Pussat en av samma kön: Yes. Kindpussar blir det ju en hel del.
Slagit en kompis: Det hoppas jag att jag inte gjort, men nu när jag tänker på det blir jag lite osäker. Fast liksom inte slagit slagit. Alltså typ hämnats när Alessia slåss sådär hårt som hon brukar göra. (a)
En kompis som vet allt: Jag vet inte. Alla vet nog rätt mycket.
Berättat hemligheter: Jaa.

JAG HAR
Blivit sårad: Mm.
Haft stadigt förhållande: Jag vet inte dirket hur om det har varit sådär jättestadiga saker men det har varit. ;)
Krossat någons hjärta: Nej...? Eller kanske.
Gett någon ditt hjärta: Jaa.
"Playat" någon: Nej
Sagt att jag älskar någon och menat det: Jajajajajajaja!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: Ja......
Varit otrogen: Nejnejnejnejnej.

FAVORIT:
Låt just nu: Ååååååh. Allt med Håkan. Typ Vi två 17 år och Dom dimmiga dagarna.
Lärare i skolan: Äh...
Plats: På Waynes coffee.
Frukt: Banan och mandarin och apelsin och mango och melon.
Dricka: Teeee! Och chailatte såklart.
Ha på mej: Favorit-ha-på-mig? ;) Klänning och barbent och ballerinaskor.

JAG HAR
Opererat mig: Nej
Cyklat omkull: Haha, såklart.
Sjungit i duschen: Alltid. Och jättefalskt.
Hoppat bungyjump: Nej, men det vore kanske skoj...
Fobi för något: Coopertest. Och mördare.
Sett någon dö: Nej.
Varit på begravning: Nej.
Sagt att jag hatar någon: Ja.

LIVET:
Svart eller vitt: både och.
Skriva eller tala: både och.
Nagelbitare: Ja. Mitt försök att sluta misslyckades.
Mobil eller ipod: både och. Fast jag har "bara" mobil.
Snygg eller charmig:
En kille? Både och.
Lösgodis eller choklad: Både och.
Frukt eller grönsaker: Frukt fast grönsaker också.
Film eller serie: Både och igen. ;)
Festa eller softa: Men båda!
Sommar eller vinter: Sommar
Fredag eller lördag: Båda. Fast lördag ändå.
Ljus eller lampa: ?
Kärlek eller vänskap: Både och. Men vänskap i sånna fall.

Ciao.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Det är ju såklart mig du vill ha med dig till en öde ö! :D Du kom bara inte på det förut! ;)
Puss

2008-01-31 @ 19:52:04
URL: http://kattjis.blogg.se
Postat av: Agnes

Haha. ;) Oj! Orkade du läsa igenom hela listan? Det var duktigt gjort, hörru. :)

2008-01-31 @ 20:53:42
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0