Shake it.

Det här är jag och Kajsa på måndag:

Från Häggvik måndag 21 januari kl 17:07 till Jarlaplan ca kl 17:42

Ta pendeltåg 36 från Häggvik mot Södertälje centrum.
Den går från Häggvik 17:07 
och kommer till Karlberg 17:21.

Vid Karlbergs station byter du till buss 42 mot Radiohuset.
Den går från Karlbergs station 17:30.
Du är framme vid Jarlaplan ca 17:42.

Restid 35 minuter.

Trevlig resa!
 
Fast vi ska nog åka lite tidigare till Karlberg och gå och fika på något mysigt ställe först. Men vi får se. Det ska i alla fall bli mysigt.

Igår, förresten, var det kul. Vi vandrade runt i stan och det var mysigt. Köpte en liten väska att ha när jag och Kaj går på Håkke Hell-konserten och så en lång skjortklänning som var fin. Vi gick runt och letade efter ett café som jag hade hört talas om men det fanns inte. Det var skumt. Det skulle ligga på nummer 5 på den gatan vi var på och vi hittade alla nummer (1,2,3,4 - 6,7,8,9,10 osv) utom 5. Fast det gjorde inget. Vi åt på nåt italienskt ställe istället. Fast tonfiskmackorna smakade skit. Därför åt jag upp Kajs mat. Jag är så himla snäll av mig.
Och så fick jag sammanlagt 33 missade samtal  under tiden vi var i stan. Jag borde kanske överväga att byta ringsignal.
Nu måste jag i alla fall göra svenskan och hkk-läxan. Blääääääää.

image151
Foto: Jag
 ____________________________________________________________________________________
Såhär kul har jag det nu när jag två timmar senare är klar med svenskan. Men jag är ju också onormalt lättroad. Eller det kanske brukar kallas dålig humor? Ciao.

Kommentarer
Postat av: Pallen

för någons liksom upplysning så va jag och helena också med i stan. om någon undrar.

2008-01-20 @ 16:47:13
URL: http://dagismockasin.blogg.se
Postat av: Agnes

Men ojdå. Men egentligen skrev jag ju inte
att Kajsa var med heller. Jag skrev ju bara att jag åt upp hennes mat. (a) Förresten skrev jag i förra inlägget att ni var med så om man är någorlunda insatt i min blogg så visste man det ändå. ;)

2008-01-20 @ 18:18:57
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0