Mysdag.

Idag har jag ridit. Det var sjukt kul. Verkligen. Och sen myste jag kvar i stallet i typ en halvtimme och stod och borstade hästen jag ridit. Och alla andra åkte hem och det var ännu mysigare. Det låter ju jättekul också... Men Emma, du fattar nog i alla fall vad jag menar. :) Det var trist att du missade idag också. <3
Imorn ska jag och Kaj först springa för om två veckor har vi coopertest. Och efter det ska vi och så kanske Helena och kanske Karro åka till stan. Jag och Kaj ska leta praoplats och kanske se om det finns något ställe där vi kan extrajobba på helgerna. Och så ska vi fika. Jag ska dra ner på fikandet. Fast inte imorn. Kanske på söndag.
Och bara så att ni vet så längtar jag till den 14 apri.

Puss och hej.

image155
Det här är typ världens charmigaste bild, haha. Men man fyllar ju bara femton en gång. Och så är jag ju så himla duktig på att blåsa. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Übertrist att jag missade det. Alltid dom roliga lektionerna..."/

vad händer den 14 apri? Eller april kanske, perhaps? :)
puss

2008-01-25 @ 21:27:20
Postat av: Lisa

Svar; Joo, Gun hade glömt mig :P

2008-01-25 @ 21:56:58
URL: http://lisua.blogg.se
Postat av: Kattis

Haha, vilken myys bild;) Haha, vi hade tänkt komma och titta igår Agurt. Men pappa hade nått dumt möte på friskis och svettis. :(-
;P

2008-01-26 @ 10:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0