Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

Imorgon ska jag, Kajsa, Helena och Alessia till stan. Eller vi får se med Pallen, hon kanske inte följer. Jag ska i alla fall släpa med mig alla på Waynes coffee. Fast Kajsa blir nog inte så ledsen över det. Det ska i alla fall bli kul. Måste köpa lite nytt. Typ nån tröja och kanske ett par skor. Vi får se.

image150
Helena och Kajsa är typ världens sötaste typer. Och Pallen är ju cool hon också. <3

Nu ska jag sössa. Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, neej, dom är färdigbakade. men ujj så goda. du kan välja mellan kexchoklad, chokladbollar, typ godisgrejer, såna där cafécookie-aktiga kakor, och typ världens godaste flarn med massa chokla runt. Mummma

din blogg blir ju bara finare och finare! :)
puss

2008-01-19 @ 09:20:47
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Agnes

Tack du, söta människa.

2008-01-19 @ 10:52:29
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0