Jag är ett hemskt fikamonster.

En kopp chai, en hallonsmoothie, en macka med mozzarella och tomat och en muffins. Det är allt jag åstakommit idag. Det är hemskt. Jag måste sluta fika. Måste måste måste måste måste. Fast det är ju så mysigt att fika.
Jag och Kajjo gick runt jättelänge och så vart det en sväng in på Waynes coffe för vi var så trötta i benen och så gick vi en massa mer och sen tog vi en till liten tur till samma ställe. Och då kan man ju inte gärna sitta där utan att köpa något och allt är ju så himla gott.
Alla som känner mig vet att jag är tokig i Waynes coffee... Det måste vara såhär det känns att sluta röka, kan jag tro. Som att sluta fika på Waynes coffee. Stackars alla rökare.
Men imorn i alla fall är det träning i två timmar, på måndag dans en och halv timme, på onsdag en tur i spåret och på torsdag en timmes spinning. På fredagen sen är det ridning och på lördagen får det bli spåret igen. Jag kanske klarar mig i alla fall. Kanske. Förhoppningsvis. Det var i alla fall en mysig dag idag.

image156
Kaj är en mysens typ.

Kommentarer
Postat av: malin

det är ingen fotbollsträning imorrn. om det va den du syfta på ;)

2008-01-26 @ 23:01:53
Postat av: Agnes

Näää jag vet... Jag fick precis ett sms av Johan. ;)

2008-01-27 @ 10:42:59
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Micca

Tack så mkt för kommentaren :)

2008-01-27 @ 16:55:06
URL: http://emanuelsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0