Gud vad jag är bra på att gå upp tidigt på mornarna.

Väckarklockan ringde 06:30 och istället för att trycka på snooze och sova en halvtimme till (och sen stressa upp och duscha och springa runt som en galning för att inte missa bussen) gick jag faktikst upp och så hann jag duscha i en hel kvart och sen åt jag frukost jättelångsamt och sminkade mig jättelångsamt och borstade tänderna jättelångsamt och ändå hann jag sätta mig framför datorn. I och försig ska jag gå om tre minuter men det var väldigt väldigt duktigt av mig. Speciellt med tanke på att det bara är andra dagen i skolan efter lovet och igår hade vi sovmorgon till tjugo över nio.
Sen ikväll ska jag, Lisa, Elin och Korv gå på bio. Och äta mat. Och så kanske jag lyckas släpa med mig dom och köpa ett uv-filter och en rengöringsduk till min kamera.

Ciao.


Kommentarer
Postat av: Emma

Så grymt!

2008-01-09 @ 17:29:14
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0