Grattis till mig.

Dansen var jättekul. Fast det var svårt. Jättesvårt, faktiskt. Alla kunde typ dansa, fast det var en nybörjarkurs. Men jag och Kajsa hoppa runt så gott vi kunde. Jag tycker faktiskt att vi var riktigt duktiga. Haha. :) Nästa termin blir det balett dåra.
Idag har jag faktiskt namnsdag. Agnes. Och Agneta har också namnsdag. Så grattis Mickis låtsasmamma och en tjej i stallet också. Grattis. Och grattis till mig. Jag har firat med att äta halloumisallad och semlor. Semlorna var ju bäst. Fast jag som precis bestämt mig för att gå ner i vikt när jag krumbuktade mig framför den där jättespegeln i danssalen. Men sen när jag sitter på tåget ringer modern och säger att hon har köpt semlor. Men det kan inte hjälpas. Finns det semlor är det ju faktikst bortslösat att inte äta dem. Eller ja. Vi kan säga det i alla fall.
Imorn har jag sovmorgon. Jätteskönt! Till tjugo över nio. Jag kan gå upp kvart i åtta. Det är helt sjukt bra. en timme och en kvart längre att sova. Mysigt.

image152
Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till dig! :)

2008-01-21 @ 21:36:18
Postat av: Kattis

jag tänkte på dig o din namnsdag o din dans i går faktiskt. ;) Iaf grattis i efterskott! ^^
men asså vf ska man fira sitt namn för..? :S :P

2008-01-22 @ 18:34:49
Postat av: Agnes

för att det är kul och mysigt att fira saker såklart! ;)

2008-01-22 @ 19:02:51
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0