Fika x2.

Åååh. Sovmorgon. Sovmorgon sovmorgon sovmorgon. Det är nog det bästa som finns. Vi börjar tjugo över nio. Skönt. Det har varit en sån där jätteseg morgon där allt har gått jättelångamt och allt har varit jättejobbigt eftersom jag har träningsvärk i hela kroppen. Alltså bokstavligen i hela kroppen, kanske förutom i fötterna dåra. Hur får man egentligen träningsvärk i hela kroppen samtidigt? Förvirrande.
Igår i alla fall skulle jag och Kajsa och Linda åkt och simmat i Väsby. Fast när vi fikat blev vi så trötta (ja, det är jobbigt att fika) så då orkade vi inte. Vi bestämde oss för att strunta i det och åka hem men sen såg vi att det fanns en Wanes Coffee också och då var vi tvugna att ta en fika till. Ni kan ju gissa hur bra vi (jag) mådde efter det. Och hur mycket pengar det fanns kvar i min plånbok. Fast det var mysigt, tyckte jag och Kaj.
Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0