Skvallertant.

Sjuk idag igen. Nu har jag tänkt att jag ska äta lunch och kolla på tredje avsnittet av Gossip Girl. Det blir mysigt. Gossip Girl är liksom bäst. Och så har jag kollat på Juno två gånger redan. Den är mysig, eller ja, den är bra. Och i måndags var det första avsnittet av GG och igår andra avsnittet och så idag tredje. Om jag är hemma imorn också får det bli det fjärde. Det blir mysigt. Idag har dom Coopertestet in la escuela. Är faktiskt lite glad över att jag slipper det. Coopertest är typ det tråkigaste som finns. Nu vet ni det.
Nu börjar det lukta bränt här. Jag ska nog gå upp och ta ut lunchen ur ugnen.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: haha tack så mkt :)

2008-02-06 @ 17:33:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0