LOST.

Åh, nu börjar Lost strax! :D Kul kul. Har längtat, även fast slutet på förra säsongen (hur nu det stavas? Sesång? Säsång?) var jättedåligt. Jaja, men det ska tydligen bara vara nån resumé idag, men det blir bra i alla fall. Imorn är det no-prov så jag hoppas verkligen att jag är friskus då för annars så måste jag göra det sen och då måste jag komma ihåg allt om kolatomer och isomerer och alkanserien och bla bla över hela helgen också. Hehe.
image163
Och det här är ett flygplan. Det är ett sas-flygplan, om ni vill veta. Det såg jag när jag zoomade in den lite granna. För alla som inte vet så handlar Lost om ett flygplan som krashar på en helskumm ö som inte finns egentligen. Därför tyckte jag att det passade ganska bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0