Jag tycker om att fota mysbilder.

Häj. Idag har jag varit hemma. Och på vårdcentralen också om någon vill veta. Där fick jag veta att jag har en virusinfektion i halsen och att jag har väldigt små halsmandlar. Jag vet inte om det var något positivt det där med halsmandlarna. Det där med virusinfektionen var i alla fall inte så kul. Det betyder att jag inte får dansa ikväll. Det känns surt, fast mamma har lovat att köpa semlor så det gör inte så mycket. Och Kajsa ska inte heller gå så då är vi dåliga tillsammans nästa vecka. Mysigt värre.

image159
Jag kände för att lägga upp en mysbild. ;) Ciao.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jätte fin bild :)
krya på dig agnes

2008-02-04 @ 18:38:24
Postat av: Emma

Du är såå duktig på att fota gumman :) krya på dig!

2008-02-04 @ 20:55:55
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Agnes

Tack ni gulliga människor.

2008-02-04 @ 21:19:05
URL: http://Agurt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0