Helt sjukt bra.

Gud vad jag har varit duktig idag. Sådär sjukt megabra. Jag är jätteimponerad. Allt har varit bra, förutom att jag drog sönder mina braller. Fast det gjorde inte så mycket, jag har precis lärt mig vår symaskin.
Jag har fått tillbaka tre svenskatexter och ett no-prov. Och jag är nöjdnöjdnöjd. Jag var till och med inte helt jätteusel på basketen på gympan. Wow. Den här dagen har varit brabrabra.
Nu ska jag snart på träning. Jag tänkte bara att ni säkert ville veta. ;D Ciao.

image201

Kommentarer
Postat av: LUVVS

DU har i alla fall bra betyg genmfört med vissa andra (ja jag dårå^^, jag FÖRSÖKER! :P)
Du var jättebra på idrotten, förlåt, jag missade ditt mål (någon skrek i alla fall "BRA AGNES! MÅÅL! :D" så jag antog att du gjorde mål :P

2008-02-23 @ 23:39:48
URL: http://gummiisula.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0