Mysdag

Åh, jättemysig dag idag. Vaknade vid nio av mig själv, åt frukost i sängen och läste i en timme innan jag gick upp och duschade och gjorde iordning mig.
När jag kom till skolan vid halv tolv så var ensambelspelet inställt och jag, Helena, Karro och Linda åkte till Sollentuna för att fixa en grej. Jag hade inte ätit någon lunch så vi gick och köpte dricka på Ica och jag köpte en pastasallad som vi gick för att äta (och dricka) på ett staket på "torget". När vi satt där kom en gubbe förbi och stannade. Han tittade på oss ett tag och jag tänkte att han skulle kommentera att vi satt i vägen för brevlådorna eller nåt men istället så sa han "Ja, det finns ju i alla några som inte tänker på figuren". Vi blev helt chockade och efter ett tag fortsätter han "nej, ni är så fina så". Sen gick han några steg och vände sig om igen och tittade på mig. "Men du kan väl dela med dig en tugga i alla fall?".
Såklart fick vi världens skrattanfall, haha.

I alla fall åkte vi tillbaka till skolan för att ha kör men när vi satt och väntade på att den skulle börja kom några förbi och sa att den redan hade varit, de hade tydligen börjat en timme tidigare för att vi hade håltimme. Så idag har jag haft totalt ingen lektion. Man blev ju lite irreterad för hade jag vetat det hade jag inte behövt gå upp ur sängen imorse överhuvudtaget, haha, men det är lungt. Det har varit en mysig dag i alla fall.

Nu ska jag pallra mig över till Elin. Ciao! <3

Ljusterö 2008 <3
Bild från i somras. Ljusterö 2008. <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

LÅter mysigt. :P



Svar: Det var på Elins land ställe första onsdagen. ^^

Kram<3

2008-08-20 @ 22:12:41
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0