La escuela

Det känns helt sjukt att vi går i nian nu. Det är bara ett år kvar och sen börjar vi gymnasiet. Det känns verkligen helt skumt. Jag kommer jättetydligt ihåg när jag gick i trean och tyckte att femmorna var jättestora, haha. Men det är väl rätt skönt att grundskolan snart är över i alla fall.
Det har  bara gått två dagar och jag känner mig redan jättedeppig. Vi har redan fått vår första läxa och vi ska få minst tre nya lärare den här terminen. I no, matte och gympa. Eller kanske fyra det är förresten. Vi har ett nytt ämne den här terminen, eller ja, vi ska ha typ ensambelspel med Häggviks förra gympalärare, hehe. Det kanske blir... kul.
Imorn börjar jag och några till i alla fall vid halv tolv. Egentligen skulle vi ha börjat halv tre (och bara haft en lektion) men det blev tydligen ändrat så nu ska vi ha en lektion precis efter lunch också och sen är det en håltimme. Så jag slipper hemkunskapen (som är den enda lektionen innan lunch) och no:n efter ensambelspelet. Vore mycket bättre om ensambelspelet hade varit på no:n istället för på slöjden som den är nu för då hade jag kunnat åka till skolan vid typ två, eller nåt.
Jag kände att det där blev väldigt rörigt men jag orkar inte ändra. Nån som fattade? ;)

Blommor
Bilden har inget att göra med texten men alla inlägg blir ju så mycket finare med en bild. ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

jag fattade nästan när jag läst igenom det två gånger. kanske borde prova igen?

älskar dig! <3

2008-08-19 @ 20:54:10
URL: http://emzh.blogg.se/
Postat av: Kattis

hehe, fattade inte heller nått. ^^ xD

2008-08-20 @ 22:14:06
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0