Bilderna från London

Nu har jag äntligen letat upp sladden till kameran och överfört bilderna till datorn. Jag hade med mig min lilla kamera som jag knappt använder annars eftersom jag inte ville att systemkameran skulle bli stulen eller något och dessutom orkade jag inte släpa på den.
Nu såg jag också att jag hade bilder på den sen i slutet av Januari i år så det bevisar ju hur lite jag använder den, haha. 
Påväg till Arlanda
Påväg till Arlanda
Harri Påttär
Första vi såg när vi kom fram typ, var ju tvungen att fota, hehe. Plattform 9 ¾ .
haha
 Haha, gissa vilken sida som är vems? ;)

Såhär fint hade Lisa det på rummet.
  Såhär fint hade jag det.
Studentmössa
  Åh, studentmössehandtorkarna. (A)
Store Ben
  Store Ben
Ekorre
  Ekorre
  Gås
Gåsen
  Gåsen igen (jag har säkert hundra bilder på den där gåsen, haha)
Och det fanns pelikaner. Sånna där coola med mat i hakan. (a)

Den här ska ju tydligen vara känd också. ;) 
Telefonkiosk
Jag blev lite kär i telefonkioskarna
  Lisa och moi, eller tvärtom

Världens längst tår? ;)
Mannen i mitt liv
Det här är han jag ska gifta mig med 
Lisen
  Lisa <3
Starbucks
  Kaffe och kaka på Starbucks

Duktig jag är på att fota va? ;)
VFT
  Världens finaste taxi? :)
FT
   Den här var också fin
Flygplatsen
  Datorerna var trasiga när vi kom fram till Heathrow och alla var tvugna att stå utanför och vänta

Såhär ledsna blev vi då. ;)

London var helt sjukt kul, typ det bästa på hela sommaren (även fast mitt kort blev uppkäkat av bankomaten). Saknar att gå upp och äta rostade bagels med kanel och russin med honungsskinka  på (hur äckligt den än låter så var det gott) varje morgon och vakna till Lisas snarkningar, haha. Och jag saknar den mysiga dialekten och tunnelbanerösten som upprepade "This is a piccadilly line-service to Cookfosters" eller vart vi nu skulle, haha. Och jag saknar kycklingsalladen från Pret och dom röda dubbelbussarna och telefonkioskarna, såklart. Nu vet jag vet vart jag vill bo när jag "blir stor". ;D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hörru, jag snarkade bara en morgon och det var för att jag var täppt i näsan. AGRH!!

2008-08-28 @ 19:27:04
URL: http://lisua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0