Sovmorgon

Oj vad länge sen det var jag skrev... (A)
Igår och idag är (var?) det temadagar, sex och samlevnad, och därför har vi sovmorgon. Det är sjukt skönt att ha temadagar, inga vanliga lektioner och man börjar senare och slutar tidigare. Och igår fick vi kolla på Linas kvällsbok. Jag har sett den typ tre gånger redan men det var kul ändå.

Igår i alla fall så åkte jag och Lisa till stan efter skolan. Vi åkte till söder för Lisa skulle köpa ett par skor på Monki och de var slut på den i SOUK. I alla fall så köpte jag en jacka och en oversize-t-shirt. Det gjorde Lisa också. Fast skorna var slut där också. Vi fikade på Waynes (Chai latte <3) och sen åkte vi till den där planen vid råsunda (typ skytteholm, eller nåt) för att kolla på Aik-Umeå och käka på Max. Det var typ bara jag och Lisa som hejade på Umeå, och det var ju bra eftersom dom vann. 1-0 till Umeå för den som inte har hört det, höhö. Det var i alla fall sjukt kallt att stå där i typ två timmar i regnet så jag stod i duschen i 45 minuter när jag kom hem, hehe.
Oj, vad långt det blev. Jag hade bara tänkt att skriva ett kort, för jag har inget att göra. Jag gick upp alldeles för tidigt, glömde ställa om väckarklockan igår kväll, så jag har varit uppe sen halv sju. Det är ju lyckat när vi börjar nio.

Sen i eftermiddag ska jag och Kaj åka in till hennes frisör och bestämma det sista inför måndag och tisdag, när vi ska vara hårmodeller. (A) Det ska bli jättekul! Och sen på lördag om en vecka är det Håkan Hellström-konserten! :D
Nu ska jag gå upp och försöka rota fram något att ha på mig... Allt verkar ligga i tvätten. Pluff.

image269
Water, you know. Hahahaha. Den där bilden har jag tagit förresten, fast jag tror att jag har lagt upp den förut... I can´t remeber, you know... Höhöhöhö.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Yah know ;D

2008-04-10 @ 17:11:03
URL: http://lizzs.bilddagboken.se
Postat av: Agnes

Gaha! xP

2008-04-10 @ 18:00:06
URL: http://Agurt.blogg.se
Postat av: Katja

Jätte fin bild! (A)

2008-04-10 @ 18:40:18
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0