Röda naglar

Hej! Idag är det första april. Jag försöker komma på ett skämt, men jag kommer inte på något. Jag gillar inte första april egentligen, för jag går alltid på allas skämt. Även fast jag bestämt mig för på morgonen att "idag ska jag inte gå på något nån säger för idag är det första april" så blir det ändå så att någon säger något, som t.ex. att hon/han ska byta skola. Först tycker jag att jag är så himla smart för jag säger något i stil med "haha, eller hur. Det är ju inte första april idag heller, höhöhö". Men då blir personen helt allvarlig (om den nu inte var det innan) och ser värsta ledsen ut och säger "Jag vet, visst känns det som ett aprilskämt? Ingen tror på det. Men jag fick veta det igår så det är ju bara dålig tajming...". Och jag går på det.... Blöööööö. Det är så typiskt. Alla år. Alltid.
Fast det är ändå rätt kul med första april. Jag menar, det är ju kul att se andra bli lurade, haha.

Och så ett litet tips bara: Kyss inte Kajsa, för hon har taggtråd mellan tänderna. Bara så att alla vet det. Jag fick veta det i igår och jag tycker att alla borde ha rätt att veta det. (A) Pusshej

image258
Jag och ett ljus. Alltid lika "charmig" på bild... xP

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha, jag utsattes faktiskt inte för ett ea skämt. :P Fast jag var å andra sidan hemma hela dagen.... :/ (A)

2008-04-02 @ 18:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0