Jordgubbsemma

Jag har inte varit så duktig på att skriva blogg den här helgen men jag har haft fullt upp. I fredags spelade vi match på kvällen, första i St:erikscupen, och sen gick jag hem och tittade på en film... Verkligen fullt upp där, haha.

Igår var det ju 19 april (!) som jag och Kajsa har snackat om sen vi beställde biljetterna i Januari. Håkan Hellström-konserten! Den var så himla bra att jag inte orkar försöka beskriva den. Jag hade sjukt ont i fötterna och vaderna efter att ha hoppat och skriksjungit i drygt två timmar, men bra var det. I en del låtar kunde man inte höra Håkan för att alla sjöng med så himla högt. Kul var det!
Och jusste... Innan dess var jag och Kajsa inne på Bengans skivaffär på Drottninggatan och fick våra skivor och afficher signerade. Det var mysigt. Jag ska köpa en svart ram och hänga upp affichen på väggen. Den signerade affichen, haha. Mysigt värre. :) Och sen blev det Chai lattar på Waynes. Efter det vidare till Fryshuset och där stod vi och köade i kanske två och en halv timme... Eller var det kanske längre än så, Kajsa? Det var det kanske... Där träffade vi också min kompis Amanda och hennes kompis Ebba. Filip Forslin som man hört så mycket om (av Louvisa och Kajsa) var inte där som det var sagt. Meningen var att vi skulle hoppa in i kön med dem eftersom de skulle tälta där, men som sagt så var han inte där.
Vi fick ganska bra platser i alla fall. Ganska långt fram, men det var lite tråkigt att vi hamnade bakom en massa långa (svettiga) killar vars huvuden täckte nästan hela scenen.

Idag har jag och Emulen (vilket Emma btw tycker är bättre än Snusk-emma) varit i Hagaparken och haft picknick. Och innan det så har jag bakat bröd. Vi har suttit på en filt hela eftermiddagen, solat och ätit nybakat bröd, jordgubbar, vindruvor och druckit hallonsaft. Det tycker jag var ett mysigt sätt att tillbringa söndagen med. Eller det var i alla fall det tills några jobbiga killar kom och satte på dålig musik och skrek till varandra medan de spelade fotboll.
Emulen är en av de finaste jag känner. :) <3

image275
image276
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Emma

Auuw :) Och du är en av de finaste jag känner, Agen

2008-04-20 @ 18:32:27
URL: http://emzh.blogg.se
Postat av: Katja

Det låter mysigt! :P Jag föreslåg till Sara att vi skulle åka dit men hon orkade inte xD

2008-04-20 @ 21:01:06
URL: http://kattjis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0