El móvil

Ta fram din mobil & va ärlig!

HAR DU PUSSAT NUMMER 2? Haha NEJ! Det är pappan i en av familjerna jag barnvaktar åt. Gaha.

VAD HAR DU FÖR RELATON MED NUMMER 20? Lisa... (Fisen (a).) Hon är en söt prick.

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30? Aldrig tror jag. Det är Alessias (f.d?) kompis i norrland.

ÄR NUMMER 18 SÖT? Filippa är söt. ^^

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33? Kajsa Hall... Jag kommer inte ihåg faktiskt. Jag träffade henne första gången i femman. Jag tror inte jag tänkte så mycket mer än att hon var blond och "nya tjejen i klassen". Höhö.

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9? DansOlivia, haha. Genom dansen. :) (a)

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG? När han kommer in från trädgården... Höhö. Min pappa (Fadern).

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 39? Min fiol-lärare Kjell-åke. Gahaaaaa! Nej det skulle jag inte påstå. Hahah! x)

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4? Japp, faktiskt. Min tränare Anders, höhö. Vi var och såg På andra sidan häcken med fotbollslaget. XP

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5? Min kompis Andrea. ^^ Japp, såklart. Haha. :D

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM? Hahaha. Det var Louvisas storebror David (Luvsans David). Varför i alla gåsars namn har jag hans nummer? Haha.

KÄNNER DU NUMMER 1? Amanda L. Japp! Hon är en sötens typ. :)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 6 EN KRAM? Min faster Ann. Jajamänsan. :)

VAD HAR DU OCH NUMMER 7 FÖR EN RELATION? Anna.... Öh. Jag tror att det är min kusin. Men jag är inte säker. Alltså jag är säker på att jag har en kusin som heter Anna men jag vet inte om det är hon. Jag har en syssling som heter Anna också. Jag kommer inte på några fler jag känner som heter Anna... (A)


SÅ FORT DU LÄST DETTA HAR DU BLIVIT UTMANAD!
Regler: Du måste svara på alla frågor och sen utmana alla som läser detta.

Kommentarer
Postat av: LUVVS

din lilla PRICK!!!! XD har du davids nummer?! XD gaaah

2008-04-26 @ 19:55:13
URL: http://gummiisula.blogg.se
Postat av: Lisa

Svar: Tack :)

2008-04-26 @ 23:47:37
URL: http://lisua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0