Dagens

Ännu ett inlägg. Oj vad jag har börjat skriva många inlägg, men när man väl har börjat kan man liksom inte sluta, haha. x)

Tillfälliga humör: Glad och lycklig
Tillfälliga borde: göra det jag gör, haha. Nej men kanske...? Öh, jag borde kanske sätta på lite Håkan Hellström-musik för han är så bra.
Tillfälliga frisyr: uppsatt i en knut på huvet
Tillfälliga klädsel: ett stycken par jeans, ett stycken par strumpor med snöflingor på, ett stycken vitt linne, ett stycken vitt over-size linne utanpå det, en stycken vit kofta, ett stycken halsband med ett klockur och underkläder under det. Faktiskt.
Tillfälliga planer: dricka en kopp te, äta en apelsin och kolla på Lost.
Tillfälliga materiella vill ha: Matriella... En Ipod och en ny mobil. Eller i alla fall en Ipod. Och nya kläder. En oversize t-shirt från American Apparel som är rosa är det jag vill ha helst just nu. Den kostar 329 kronor.
Tillfälliga längtan: Värme, kärlek, bada... Sommarlov.
Tillfälliga fundering: Om jag ska orka ta mig till spisen och göra lite te (för nej, vi har ingen vattenkokare här hemma hos pappa... Hehe)
Tillfälliga beroende: Dricka te... (A)
Tillfälliga tråkigaste: Eeh.... Jag vet inte. Kanske att.... Äh äh äh. Jo! Att jag måste sitta en hel lördag (!) och lyssna på massa strunt... Äh... Eller ja, det är en knatteskoleledarutbildning del två.

Och så måste jag bara skriva en dagens roligaste också, haha. Det var helt klart när David stavade Träslöjd med E. Hahahahahahahah. Tre slöjd. Hahahahahahah. TRE SLÖJD! Gahahahaahahahah! Det var jätteroligt. :D Så kul humor har jag... (A) Hahaahahahah!

Den här hittade jag förresten här. :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, man tycker ju samtidigt så synd om dem för att de skämmer ut sig så mycket ;)

2008-04-02 @ 19:49:07
URL: http://meandmystyle.blogg.se/
Postat av: Ebba

kul lista :)

2008-04-03 @ 15:50:54
URL: http://ebbloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0