Svårindentifierbar rubrik (tog fem minuter för mig att stava det ordet. Dessutom tror jag att det blev felstavat..)

(..om något nu kan vara det, svårindentifierbart alltså)
Jag har inget speciellt att skriva om så jag kan väl bara börja lite och se om det kommer något ur mina fingrar (nån grön vätska eller så). Jag sitter här vid datorn, som ni kanske förstår och lyssnar på Flickan och kråkan för tredje gången idag. Den är fortfarande så himla sorglig. Har ni inte lyssnat på den så rulla ner sidan lite till och gör det! Den äger allt.
Idag, sista lektionen hade vi gympa. Vi hade friidrott, vilket är helt okej, och idag körde vi längdhopp och 80 meter. Det gick väl ganska så bra. Jag hoppade 3,40 vilket är typ VG. Och sen så sprang jag på 11,94. Faktiskt blev jag lite besviken för förra året på SSM (sollentuna skolmästerskap) sprang jag 80 meter på 11,23 eller nåt sånt. Jag har blivit mer än en halv sekund sämre än förra året (bra på matte som jag är). Det är skummt. Hoppas på att få VG i gympa i alla fall. Eller jag hoppas såklart på ett MVG men det är nog inte möjligt eftersom jag har så jäklans dålig kondition. Fast jag jobbar på den. Gaha. Idag ska jag och Lisa (och kanske Elin) ut och springa spåret. Jobbigt, men ack så skönt efteråt. Gaha. Sen ska jag och modern antagligen åka och köpa nya skor till mig eftersom jag tror att mina gick sönder i tvättmaskinen.
På lördag ska jag och Emulen åka till Grönan och lyssna på Håkke Hell. Ska bli skoj! Emulen har förresten klippt lugg. Hon var sjuk idag så nu ska jag ringa henne och tvinga henne att lägga upp en bild på sin frisselyr i sin blogg.

Puss.
/Agurt.

Kommentarer
Postat av: Lalla

men, hade du inte nya skor idag? tvättade du DOM i tvättmaskinen.

2007-09-05 @ 17:42:21
Postat av: Emma

Har faktiskt tänkt lägga upp en bild på min nya frisilyr, men problemet är att jag liksom inte hittar överförningssladden till kameran. :O
pussochkram <3

2007-09-06 @ 09:32:00
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0