Livet är som en korvkiosk.

Nu har jag varit på fotbollsträning. Det var skojj. Fast jobbigt. Jag har varit så himla trött hela den här veckan. Kanske beror det på att jag startade måndagen med att springa med Lisa. Fast det är nog sant det där om att det tar bäst innan frukosten så det är ju inte bara negativt. (A) Hur som helst har jag gäspat hela dagen och dagen innan det och dagen innan det. Plus dagen innan det. Faktiskt dagen innan det också. Kanske jag bara är trött för att skolan har börjat. Fast första veckan var jag pigg. Pluff.
Idag hade vi friidrott igen. Jag hoppade tio centrumetrus längre än dagen igår (MVG! Gaha) och sprang 74 tiondelar (nöjd, Palle?) snabbare. Eller låt mig tänka. 11,94-0,74=11,20. Japp det stämmer. Är faktiskt väldans nöjd med mig själv. Fast konditionen är fortfarande lika dålig tror jag... 
Ikväll ska jag titta på Idol och så ska vi rensa ut mitt nya rum och så kommer det några och hämtar min säng. Fick värsta ångesten när jag vaknade imorse. Det var faktiskt den sista gången som jag låg i den sängen och även fast den är typ minimal (jag ligger mer utanför sängen än i den) och att den är så hård att jag får ont i ryggen så har den varit en kär kamrat. Gaha. Fast jag ska nog ta och lägga mig och läsa lite nu. En sista stund tillsammans med min säng, liksom.

R.I.P min käre kompanjon.
/Agurt.


Kommentarer
Postat av: Lalla

74 sekundos? ihi, du måste ha vart väldigt långsam igår.

2007-09-06 @ 19:00:34
URL: http://dagismockasin.blogg.se
Postat av: Lisa

Svar; Jag vet massor med saker, och det får inte du veta. HAHA! XD

2007-09-06 @ 19:19:34
URL: http://lisua.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0