Lite av varje.

Hej hallå. Dagen startades på IKEA. Snorig och alldeles svullen runt ögonen gick vi runt ett tag men ingen säng blev det idag heller. Fast nu har jag i alla fall bestämt vilken jag ska ha och vi får den nog hitskickad på lördag. Sängen var typ slut för tillfället. Surt alltså.
Idag har jag också spelat fotbollsmatch mot Brommapojkarna. Det var kul. Vi vann med 3-0. Det var jättebra men jag hade så himla ont i halsen så jag satt typ halva matchen på bänken med tjocktröjor, mjukisbraller och min rosa-bruna halsduk. Fast det var bra i alla fall.
Jag tänkte nu ha så kul att lägga upp lite bilder. Igår kollade jag igenom alla bilder jag tog i somras och nu kommer några av dom.

    

/Agurt.


Kommentarer
Postat av: Emma

ååh, anouck är ju bara sötast! :)
puss <3

2007-09-18 @ 07:43:33
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0