Jag känner mig som en uppsvälld megastor snorbobba i huvet.

Häj. Imorse vaknade jag och hade ont i halsen och var jätteförkyld men jag kämpade mig ändå iväg till IKEA för att köpa min säng. Men det blev ingen säng. Vi köpte istället en ny soffa till vardagsrummet. Jag var så himla trött och gick runt och nyste hela tiden så vi ska åka tillbaka någon dag i veckan istället. Nu mår jag lite bättre vilket nog har att göra med att jag legat och druckit te och ätit kladdkaka den senaste timmen. Kladdkaka och te får lajf.
Ikväll ska jag och Elin på bio igen. Det var faktiskt därför jag gick in på daton överhuvudtaget, för att kolla när bion går.

Häjdå.
/Agen.

Kommentarer
Postat av: Emma

åååh, kladdkaka,kladdkaka,kladdkaka. gud vad sugen jag blev på det nu ;)
pussochkram <3

2007-09-16 @ 12:28:21
URL: http://emzh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0